Quantcast
Browsing all 21 articles
Browse latest View live

Zwemmieh!! / Manisa

De 28e zijn we rond 19.00u in ons hotel in Manisa aangekomen, even buiten Izmir. We zagen voor we het hotel binnen liepen al dat er een zwembad was, dus het was meteen duidelijk wat wij gingen doen.In

Kappadokya-mini / Kula

Op naar de binnenlanden! 29 augustus zijn we in Manisa weggereden en kwamen we rond 13.00u in het pitureske Kula aan. Dit is een dorpje met nog veel gebouwen uit de Ottomaanse periode en smalle straat

Wat authentiek! /Altinaş

En zo stonden we in Altinaş, op 2/3e van de ronde die vorige week in Istanbul begon, en daar 4 september ook weer zou eindigen. Om 18.00u kwamen we in het hotel aan, waar we bij het inchecken door de

Fancy hotel / Eskişehir

Rond 18.30u kwamen we moe van onze bezichtigingen in Eskişehir aan (1 september). Daar sliepen we 1 nacht in een fancy hotel met een gigantische kamer! Met daarin een gigantisch bed! Alles had een lu

Bloody Arabs! / Bursa

2 september zijn we om 14.30u in Bursa aangekomen. Dit is met 3 miljoen mensen de derde stad van Turkije. Ons hotel, in het centrum van de stad, was op de kaart makkelijk te vinden. Maar toen we 200 m

Bye bye, zwaai zwaai / Istanbul

En zo stonden we 3 september weer in Istanbul, het begin van onze rondrit door West-Turkije. Nadat we van de ferry afreden zijn we naar ons hotel gegaan in de buurt van Ataturk Airport. Van hier vloge

Kappadokya / Göreme

4 september, dezelfde dag dat we 2 gezellige maar drukke weken met Hans en Ria afsloten, met een slaapachterstand van weken, vonden wij het een goed idee om naar Kappadokya te gaan voor nog eens 2 dru

Passport! Passport! Passport! / Istanbul

Zo ben je nog nooit in Istanbul geweest en zo sta je er voor de 3e keer in 2 weken. Maar als je dan een stad moet kiezen om vaker heen te gaan, dan is Istanbul wel een goede keuze. Herl gezellige en m

Aanval van de bedwantsen / Boekarest

Onze superchille nachttrein vanuit Istanbul kwam 9 september om 19.00u in Boekarest aan, precies volgens schema. Daar bedankten we de conducteur, wat voor hem een compleet nieuwe ervaring was aan zijn

Frankenstein meets Dracula / Brasov

Om verwarring te voorkomen: Frankenstein =Tessa. Ze zit nog steeds onder de bedwantsbulten, waarvan de meesten op haar armen en benen, maar ook verschillende in haar gezicht, dus ze is tijdelijk gepro

Kill them dead!! / Boedapest

Net voor 10.00u kwamen we de 15e per trein in Budapest aan. Ondanks oma 1 en oma 2, waar we uiteindelijk wel de humor van inzagen, was de nachttrein best prima. We kwamen aan op Keleti Station, wat va

Het nieuwe backpacken / Bratislava

Na 3 keer bedwantsen in één week hebben we besloten hostels te vermijden. In plaats daarvan hebben we voor Bratislava een Airbnb geboekt. Want in Airbnb accomodaties zitten nooit bedwantsen! Nooit!

Chocolaaa! / Wenen

Op naar onze volgende Europese bestemming: Wenen. Na één uur in de bus kwamen we in de Oostenrijkse hoofdstad aan. Ik ben hier een keer eerder geweest, ergens in een ver verleden, maar herinner me e

In a land of myth.. / Praag

Onze lang-niet-volle bus vanuit Wenen kwam 28 september om 15.10u in Praag aan, de stad waar we allebei hoge verwachtingen van hadden. Maar vandaag zouden we de stad nog niet ingaan. We hadden een Air

Bernina Express / Milaan

Op 4 oktober vertrokken we uit Praag. Hier begon het deel van de reis dat heel wat puzzelen gekost had om kloppend te krijgen. En waarvan we nog niet wisten of het zou lukken. We waren in Praag, dus v

220 meter / Tenero

7 oktober begon ons volgende ronde Zwitserland in Milaan. Hier stapten we om 08.10u op de trein naar Bellinzona, een Zwitsers dorp niet ver van de Italiaanse grens. Van daaruit bracht de volgende trei

Iets met Gaudi / Barcelona

'Noem eens een leuke blogtitel'. Tessa: 'Ik zou iets met Gaudi doen'. 'Oke!'. 8 oktober zijn we na een nachtbus waarin we redelijk wat geslapen hebben om 10.15u in Barcelona aangekomen. Één uur en e

Party ohne ende 3.0! / Alcudia

De 12e stapten we met de andere 4 passagiers die ook geen auto bij zich hadden de gigantische boot af. Daar stond een bus op ons te wachten om ons naar de aankomsthal van de haven te brengen. De busch

Disney!!! / Parijs

19 oktober stapten we in Parijs uit onze laatste bus van deze reis, wat heel wat zegt na meer dan 20.000 kilometer per bus afgelegd te hebben. Welkom in de op één na laatste stad in het op één na

Oostende

Onze laatste stop! Wordt vervolgd.. PS. We komen als het verkeer en de NS mee zit 27 oktober om 13.45u aan met de trein in Oostrum. Bijna weer thuis!

Browsing all 21 articles
Browse latest View live

Latest Images

Pangarap Quotes

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.